FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sovit en stund...

Känns så tomt utan Vanessa hemma, alldeles tyst är det och jag har småröjt och plockat lite men kommer inte igång med den energin som jag önskar ville infinna sig. Jag är riktigt uttråkad och rastlös och TRÖTT i en salig röra.

Min kille sover tungt uppe i min säng och jag har inte hjärta att väcka honom, han är väl helt slut efter mitt lilla "PMS-utbrott", kan ju erkänna att jag inte var sådär jättetrevlig. Snarare riktigt oförskämd och elak, men jag står för det och är glad att han pallar trycket när jag inte gör det. Men jag tänker inte be om ursäkt, för allt som kommer ut måste komma ut, det kallas för att ventliera, och då jag gör det så gör jag det helst med råge, så att det lixom inte ligger kvar nått och "pyr" efteråt.

Katla has left the building, kan man säga.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0