FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sovit ruggigt dåligt!

Drömt massor och kände mig inte ett dugg utvilad då mobilen ringde imorse. Barnen var trötta de med så det blev ett litet projekt att få upp alla och sen fixa frukost och leta kläder.. Vanessa åkte med pojkarna till skolan i morse så jag slapp. Jag känner mig mörbultad i hela kroppen och undrar om det är en förkylning på intågande? Hoppas INTE, för i helgen ska Vilder ÄNTLIGEN få ha sitt kalas, ska skicka ut inbjudningar idag.

Har ätit ordentligt med frukost, gröt, mackor te och kaffe. Har jag en förkylning på g så lär den ju inte hålla sig på avstånd om jag inte äter ordentligt. Men nu skulle jag kunna lägga mig igen och sova... men har lite saker att ta itu med först. Som att leta vantar till barnen. Var uppe på vinden i morse men insåg snabbt att jag tog mig vatten över huvudet och gick ner igen. Helvete vilken röra där uppe!!!! Måste rensa och slänga där, kanske att jag orkar börja med det imorrn? Eller iallafall innan året är slut.

Nu mer kaffe, sen andas och sen vila... eller bädda sängen? Hmm, dumt att bädda sängen om jag ska vila kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0