FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Barnledig! Yeah!

För första gången på mycket länge är jag helt barnledig en HEL helg från ALLA mina barn! Idag är jag trött men njuter av att min söta pojkvän lagar middag och passar upp på mig, han är BÄST. Bäst bäst bäst!

Idag är jag en bortskämd prinsessa, som alla de dagar då han är med mig. Ojojoj tänk om jag vänjer mig?

Fattar inte att det är sant typ, jag bara njuter av nuet och hoppas att det varar för evigt.

Och det tror jag att det gör, äntligen. Happily every after!

Lämnar han mig så har han en stalker for the rest of his life! ;p





Kommentarer
Postat av: Stefan

Aha, still alive??? Trodde du flyttade till Kualumpur i tisdags eller nått, eftersom du försvann helt då o varit borta sen dess... Du är värre än mig med tidsplanering o löften ju... Men men...

2011-09-02 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0