FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fan det sket sig!!

Jag var sååå taggad igår på att gå ut med Cissi, vi skulle bowla, sen ut å käka å dricka några öl. Hade verkligen sett fram emot det och försökte blunda för urinvägsinfektionen som sakta men säkert och mycket envist började våldgästa mig. Helvete vad det gjorde ont, bodde typ på toaletten och har testat alla huskurer som finns nu, drack litervis med citronvatten och äckligt slemmigt vatten efter att ha kokat havregryn i vatten.

Men det var bara att inse fakta,
det fick bli en fruktansvärt tråkig kväll hemma i sängen istället. Sov och sov och sov, stilnoct efter stilnoct för att kunna sova, sen värktabletter i mängder. Somnade strax efter kl 6, vaknade efter 22 nångång och sen somnade jag om... och sov till 10 på morgonen. Mår bättre idag *peppar peppar* men tvingar endå i mig det där äckliga avkoket efter havregrynen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0