FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Inatt var det galet trångt... alla sov i min säng, så vi var alltså 4 personer på en bredd av 140 cm... dvs hela 35 cm var!

Svettigt och trångt men somnade gjorde vi tillslut. Jag vaknade några timmar senare av en Vilder som klättrade på mig för att hålla sig kvar i sängen så vi bestämde oss för att gå in och fortsätta sova, i hans säng istället.


Idag ska jag till jobbet och till sjukgymnasten. Imorrn blir det en hel dag hemmafronten, tänkte fortsätta röja här hemma och få lite ordning en gång för alla. Ja hur ofta har jag inte sagt det lixom???

På onsdag ska jag till min kurator, hon ska hjälpa mig att fylla i alla ansökningspapper till Brottsofferfonden om skadestånd från T och P.  Jag är något sen med dem men har inte kunnat fylla i dem, det bara låser sig då jag försökt och sen blir det kaos i huvudet då jag försöker tänka tillbaka och minnas osv, så jäkla mycket att fylla i om preciiis allt, så jag får hjälp med det nu, hon kan ju lätt få fram alla journaler om sjukhusvistelse mm.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0