FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Har jag blivit överkörd av ett tåg?

Ja det känns så iallafall!!

Helt jävla mörbultad är jag, öm i hela kroppen, feberfrossa inatt och halsen är svullen och röd. Och som grädde på moset fick jag mig en redig stöt i morse, skulle sätta i lampkontakten men råkade pressa in den i en annan trasig kontakt som lixom låg öppen och jag typ fastnade med handen i den, sögs lixom fast och skrek som fan och Vanessa undrade va fan jag skrek för.

En jävla stöt, joo tack, jag vaknade iallafall ordentligt!!



Ska ta mig till läkaren idag,
Vanessa är i skolan nu och pojkarna är kvar hos pappa, de kommer hem först senare idag å lika bra det för jag låg nerbäddad och sov precis hela dan igår och sen hela natten och kommer förmodligen vila en hel del idag oxå.

Är dock sur på migsjälv
som har cykeln kvar vid tågstationen, nu måste jag alltså GÅ till doktorn idag... inte direkt vad jag känner mig pigg på att göra...

Men särskilt nu när jag drog på mig en rejäl stöt utöver överkörningen av ett tåg, vet ju inte vad som gör ont varför längre, det pirrar/sticker och bränner i handen som fick stöten och även lite i armen. Tryck över bröstet har jag haft sen igår och snuskigt ont i revbenen. Sen förmodligen feber oxå.

J,a stackars mig idag, men vilken tur jag har endå att pojkarna blev kvar med pappa! Hade aldrig pallat ta hand om allt på samma gång!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0