FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tragedi? Ett fruktansvärt BROTT!

Tragedin i Sigtuna, mamman som mördade sina söner, Elias och Tevin, 4 och 8 år gamla.




Tragedi, ja det är en fruktansvärd tragedi att hjälplösa barn dödas, men framförallt ett
fruktansvärt BROTT och en oförlåtlig handling!!!



Hade det varit en pappa så hade rubrikerna sett annorlunda ut,
det kan jag sätta allt jag har på.


Jag köper inte conceptet,
att hon var en "bra" mamma och att det skulle vara synd om henne, jag är ledsen, men nej, mina sympatier får hon inte!!! Fine, hon kanske VAR en bra mamma, med betoning på VAR, alltså DÅ-tid, inte NU-tid.

Och Hitler var säkert en fin unge då han var liten och låg i blöja... det förlåter väl för fan inte ens handlingar hur man varit INNAN brottet???


Nä, matar man fel varg inom sig får man skylla sig själv lite faktiskt, alla kan gå under, alla kan vi falla djupt under isen och ibland gör man saker som inte är så genomtänkta, men vafaan, DÖDA sina barn och sen inte ta livet av sig själv efteråt då man inser vad man gjort, det tycker jag är väldigt väldigt märkligt.


Det är för HUR man tar sig igenom saker
som man ska dömas, det ska vinklas utifrån och tas hänsyn till ANDRAS lidande, en människa som gör illa andra är ingen god människa, det är inte synd om en sådan människa alls, det är synd om den människans offer och dess anhöriga!!


Hon DRÄNKTE sina barn
, den ena efter den andra, hur jävla hemskt är det inte att dö på det viset? (ja alla sätt är ju givetvis hemska att döda sina barn på... men hallå...???)

I mina ögon
borde hon tagit livet av sig själv efteråt, hur fan kan hon leva med sig själv efter en sådan handling?? Det visar ju bara att hon är enormt egoistiskt! Är det nu så att hon fick panik och kände sig som en värdelös mamma som inte kunde eller orkade ge sina barn det hon ville så kunde hon väl tagit sitt eget jävla liv efteråt??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0