FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Väntar på min prinsessa!

Snart är festen slut, å jag ska möta henne då hon går hem. Min supersöta nyinflyttade granne erbjöd sig att hämta henne, hur gulligt är inte det???

Tusen tack Linda för omtanken, den värmde gott!!!


Jag är riktigt irriterad på pojkarnas pappa, han skulle kommit TIDIGT idag och lämna deras nintendo-spel som de glömde i hans bil sist, och han skulle köra mig till centrum för att handla lovade han. Men det sket sig... otippat? Not!!!

Så vitt jag vet
bestämde vi redan igår att han skulle handla med sig middag från Mc Donalds till pojkarna eftersom han endå skulle hit och de har frågat efter honom, men det är tydligen heeelt feeel enligt honom, bara jag och pojkarna som "tror/vet" att han sa det igår.. så fick jag veta att han kommer "nån gång" efter 21.30, vilket kan betyda 2 timmars ytterligare väntan. Ja tidsoptimist, det är HAN i ett NÖTSKAL!



Så jag fick ställa mig och koka pasta och steka köttbullar strax efter kl 8 för han skulle då INTE åka till nått Mc Donalds och undrade typ vad vi fått det ifrån.... *suck*


Men det är bara att bita ihop, vad fan ska man annars göra?

Han har sina goda sidor, vill inte bara kasta skit, men det är alltid sådana vardagliga saker som vänder upp och ner på barnen och i slutändan vänder det MIG upp och ner. Hatar ovisshet!!

Jag är Låååångt ifrån bäst, jag har en massa dåliga sidor osv... men det betyder inte att jag tänker svälja allt som händer och sker runtomkring mig.

Ok, nu har jag gnällt av mig lite och ventlierat, så nu känns det lite bättre!

Tack söta bloggen för att du finns så jag kan fylla dig med alla tankar och all skit som rör sig i skallen ibland!

Ventilera är NYTTIGT. Jag utvecklas nämligen som människa då. ;-P












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0