FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

En bättre dag idag än igår

Idag har jag inte varit så trött, fått iväg lite viktiga mail och ringt samtal och betalat några räkningar som jag legat efter med. Så skönt att slippa tröttheten, ska ta vara på energin på bästa sätt nu, inte ta i för mycket (även om det är grymt svårt, det är typ som att säga till nån som är vrååålhungrig att äta LITE!!)

Men har bestämt mig för att röja upp lite och sortera alla mina teckningar och fota och maila dem som ska in till skolan så att jag har det gjort, har en del kommande uppgifter som jag redan gjort klart och kollade med min lärare idag om det var ok att jag lämnade in uppgifterna utan ordning, för ett moment som jag hade i uppgift förra veckan har jag kört fast i, men det var ok så nu ska jag lägga lite krut på den och komma ikapp.

Sen ska jag njuta av att det är bra på tv ikväll, Top Model, Desperate Housewives och Criminal Minds!!!! Snart är det dessutom wife swap där 2 mammor/fruar byter hem i 2 veckor, så jäkla kul program att kolla på tycker jag, det borde sändas oftare!!!

Funderar starkt på att skaffa premium på tv4play.se, finns ju såå mycket att kolla på, precis när man vill och har tid!! 79:- i månaden kostar det, inte alls så farligt tycker jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0