FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

En sån BRA dag idag!!!

Jag har blivit moster igen, grattis syster till ännu ett underverk!

Som ni märkt har jag varit riktigt kass på att uppdatera bloggen, har haft sjukt mycket att göra, röjt och fixat hemma, pluggat och varit sjuk. Vaknade i natt av att det var så satans kallt, jag frös och hämtade flera täcken och låg i Vanessas säng så jag trodde såklart att hon oxå frös så jag låg som ett plåster på henne för att hålla värmen och fick för mig att hon frös hon med såklart så jag lixom gnuggade hennes armar sådär som man gör när nån fryser... men hon vaknade och tyckte att det var sjukt varmt, så då insåg jag att det var jag som hade feberfrossa. Kände mig riktigt dålig igår, snurrig, frusen, yr och sådär allmänt krasslig. Är lite smårisig idag men humöret är på topp, loggade in och såg att jag fått MVG på mina första inlämningar i nya kursen och sen fick jag samtalet från mamma om att jag blivit moster igen strax efter kl 9 i morse.

Just nu sitter jag och fryser igen, dags för en till av den intelligenta värktabletten och vila en stund innan grabbarna grus ska hämtas på fritids.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0