FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Gäsp

Kunde ironiskt nog inte somna igår, hade myrkrypningar i benen och kramp i vaderna, så fruktansvärt irriterande och mina insomningstabletter är helt slut, tog istället 4 sobril men det funkade uppenbarligen inget vidare. Slutade med att jag sprang upp och ner för trappan här, fixade te och nattmackor, försökte somna framför TVn men det gick inte heller så tillslut tog jag en bok med mig upp och sen måste jag ha somnat nån gång efter kl 4 och vaknade av att Vanessa väckte mig nångång runt 10 och då bakade jag frallor och sen la jag mig på soffan och somnade och väcktes av Vanessa igen runt halv 5. Snart kommer grabbarna grus hem och idag är vi lata och tänker beställa pizza på hemkörning. Jag är trött fortfarande och det är grymt irriterande, vill bara sova i hundra år som Törnrosa typ. Vanessa har varit med Tuva de har ritat massor och gjort tvålar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0