FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Rocker jagar hare, och jag jagar Rocker som jagar en hare!

Gick ut med Rocker på en kvällspromenad och tog med bollen för att kasta till honom, vi brukar göra det och han är jätteduktig utan koppel, hämtar bollen och kommer tillbaka och lämnar den osv. Frid och fröjd tills han fick syn på en hare och drog iväg efter den... och jag hade väldigt liiite lust att springa överhuvudtaget idag, sån träningsvärk så det värker bara då man går normalt, eller knappast normalt typ utan mer som en cowboy, gissa om jag är ännu mera trött nu för denna cowboy fick springa dessutom!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0