FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jävla ungar!

Säljer dem nu bums till högstbjudande, eller nä, först till kvarn blir bättre, priset förhandlingsbart, gratis är väl inte helt fel? ;)
 
Imorse var de på sina bästa humör, lille herr Vilgot-på-tvären surade rejält för att hans hallonsmoothie bevisligen bara innehöll hallon och yoghurt som herrn önskat sig, för har man blåbär, glass eller pepparkakor i för att överraska så är man ute på ett farligt minfält vilket jag fick erfara igår, så jag provdrack i hans glas för att bevisa att hans dryck inte var förgiftad med dynamit och annat och vips befann jag mig på samma minfält som igår. Sen var det vilders tur att bråka. Hans jacka är nytvättad då den luktade gammal disktrasa i muddarna eftersom de har förmågan att kasta allt i en hög på golvet då de varit ute typ.... Och jackan har inte hunnit torka så jag tog fram hans andra jackor som det helt plötsligt var dödsstraff på eller nått. Sen vägrade han klä sig så jag fick tvinga på honom kläderna som på en trotsig 2-åring som vägrar gå till dagis och slingrar sig som en bläckfisk typ. Men vi kom iväg tillslut givetvis försent men endå, han kom till skolan och mitt tålamod är en ängels men hornen var jävligt nära att spricka fram! Ungen gnäller för att han har så ont i foten, kan inte gå och tjatar om kryckor men man orkar springa upp i varenda snövall längs vägen och sparka ner iskockor? Jisses säger jag bara då jag hör hans argument och svar på tal med de mest absurda och konstigaste förklaringar och ursäkter. Han skulle göra succé som politiker helt klart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0