FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hej bloggen

Allt har halkat efter på sista tiden, galna barn, galna dammråttor som förökar sig i rekordhastighet, och en dator vars internethastighet skulle få vilken snigel somhelst att känna sig som världens snabbaste!


Sportlov, för barnen. Extra jobb för mamma. Plugget har halkat efter med råge, tvätthögarna förökar sig galet fort och jag ångar DJUPT att jag ringde pojkarna lediga från fritids några dagar.. vill ju vara snäll, sportlov å allt, men jag själv har inte sportlov, har ju massor att göra gånger tusen typ, men de ska få vara hemma imorrn med, sen ska det vara med pappa från onsdag. (hoppas jag). Vanessa ska till mormor, så har jag tur blir jag helt ensam några dagar så jag kan plugga som fan.

Idag har det inte varit en tyst stund, högljutt när de bråkar, och lika högljutt när de leker. Har stekt pannkakor, städat, käkat alvedon och voltaren för halsen gör ont, är trött och öm i kroppen, fattas bara att jag blir sjuk nu...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0