FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

BARNLEDIG helg väntar

Kl 17 så åker pojkarna bort över helgen, Vanessa är kvar ute på landet hos mormor, så med andra ord är det bara jag och Rocker denna helg. Härligt! Ska städa (blä, vill inte men måste passa på) sen tänkte jag bara njuta lite och fixa sånt som måste fixas. Hmm, blir nog fullt upp med andra ord denna helg endå!
 
Har börjat sy en hel del på sista tiden, tar gamla kläder och klipper och syr och fixar så det blir nya kläder av dem. Skoj!! Ska försöka få arslet ur vagnen och lägga ut lite bilder på det jag gjort. Men det säger jag ju jämt men det blir sällan så. (otippat??)
 
Jag har inte käkat varken concerta eller ritalin på 6 dagar nu, och jisses vad svårt jag haft att varva ner och somna på kvällen!! Får ta 2 stilnoct för att kunna somna, sen då jag väl somnat så drömmer jag hur mycket somhelst, och beroende på vilken typ av dröm det blir så har jag ibland ap-svårt för att vakna på morgonen, jag vaknar men somnar lätt om och sen sitter drömmarna kvar sjukt länge under dagen och det tar en hel del energi. Men drömmarna beror nog på den dubbla dosen stilnoct, men vadfan jag måste ju sova.
 
Men idag ska jag hämta ut resten av min medicin (har varit galet pank därav huvudanledningen till att jag inte haft varken concerta eller ritalin). Men idag får jag pengar för att hämta ut det som är kvar att hämta ut på mina recept jag fått över sommaren.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0