FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag har blivit en diskmaskin

Ja det är som att ramla bakåt i tiden, ja iallafall ut till ett landsställe där allt inte finns typ, som en DISKMASKIN.

Min diskmaskin finns till 100% men tar för tillfället bara plats, helt oduglig, som att ha en bakfull karl hemma!! Men tack och lov så är jag singel och min diskmaskin kan inte vara odräglig...!

*måste-tänka-positivt*


Idag har jag haft en sjuk Vilgot hemma, men ganska frisk för att vara sjuk, så imorrn ska han till skolan. Har fixat en massa i Vanessas nya rum idag, hon får ta mitt sovrum som vi delade på innan och jag har flyttat in i garderoben, men rätt skönt, för sängen vi sov i innan var döden för min rygg.

Nu har jag byggt mig en egen säng, 80 cm duger gott åt mig, slipper ens fundera på att ha någon vid min sida om natten förrutom nallen då, som man kan knöla in i hörnan eller längs väggen om man vill..

Jag tog den extra madrassen som legat under grabbarnas säng och byggde en sängstomme på några flyttlådor,


Slipper släpa upp alla flyttlådor med grejer som ska upp på vinden, de får duga som sängstomme tills vidare (tills vidare=10 år typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0