FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tisdag

Förkyld och hängig, ont i halsen och snorig, YES, det kunde inte kommit mer olägligt!

Ska egentligen göra prov idag inne i stan men det skiter sig så jag får boka om provet till något senare datum. Idag ska jag lämna in de sista uppgifterna på kurserna, ligger efter en del nu och det suger verkligen! Det mesta är klart ska bara zippa ihop filerna och skicka dem.


Sen ska jag försöka vila idag på dan så jag pallar med eftermiddagen med hämtning av barn och middag och allt sånt. Har sytt en hel del på sista tiden för att rensa skallen, maskinen har gått varm och likaså saxen, har klippt hela 5 par jeans nu och sytt om dem till klänningar (tror jag det blir).


Pojkarnas pappa tyckte inte jag var riktigt klok när han såg vilka jeans jag klippt itu...

-VAAA, du kan väl inte klippa sönder såna där DYYYRA jeans, de kostar ju flera tusen!!!!

 

-Johooo, det kan jag visst!! svarade jag. såklart. ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0