FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Skitungar

Grabbarna grus har varit i sitt esse hela denna vecka, slåss och stryper varandra, drama på hög nivå och under detta tak finns det flera dramaqueens, så underhållningsvärdet ökar här, alltid nått, skulle bli en galen dokumentär om nån skulle få för sig att filma..
 
Igår googlade vi på F*TTA eftersom Vilder använder det ordet då han blir arg på brorsan, vi googlade på bildsök och visade Vilder vilka fina ord han använder, jisses så generad han blev, så nu hoppas jag att jag slipper höra det ordet ur hans mun, mig vågar han inte kalla för F*TTA längre sen jag hotade med att skriva ordet på en lapp sätta på väggen och skriva ut en bild till och ta med till skolan och visa hans fröken och klasskompisar vad han säger till sin mamma..
 
Vilgot vaknade på fel sida idag, vände uppochner på lådor och gick loss på alla kläder som hängde i hallen så golvet är fullt utav jackor, laddare, sladdar, skruvar och allt annat man kan tänka sig.
 
Han tog även sönder sina egna saker och sa:
-HAHAAA nu tar jag sönder den här jävla saken!!! och jag svarar honom att det måste vara både dumt och onödigt att ha sönder sina egna saker för då är det ju bara sigsjälv man straffar men är Vilgot arg finns det ingen sans eller vett i honom alls.
 
-DET STRUNTAR JAG I !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0