FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Oj vad dåligt jag bloggar!!!

Men det har varit mycket nu med det mesta, sakta men säkert åt rätt håll men en hel del att styra upp och ta tag i, Fullt ös på kidsen och allt annat i min vardag som vanligt typ, förutom att bloggen fått lida lite. Har saknat att blogga dagligen, satt senast igår och läste igenom kategorin kidsen och annat, så nu ska jag ta mig i kragen på bloggfronten det är så grymt skönt att skriva av sig lite sådär varje dag, sen kul för barnen bl a att läsa när de blir äldre! ;) och perfekt för mitt taskiga minne att kunna läsa i morgon vad jag gjorde igår typ. Här är huset fullt av tröttisar bara jag som är vaken. Pojkarnas kompis Hugo sover över, det tyckte de var skoj, övernattning på en vanlig vardag! Sen fick Vanessa middag på rummet, fixade hamburgare, stekt lök och pommes å en semla till efterrätt. Ibland är det extra kul att överraska/skämma bort någon som inte anar eller förväntar sig nått. Nu går ögonen i kors så jag bör nog sluta skriva för idag...  Imorrn ska jag försöka uppdatera lite bättre, just nu sitterjag och väntar på John blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0