FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jobbig natt igen

Hade som vanligt svårt att sova, somnade men vaknade efter bara nån timme och var så sjukt hungrig så jag gick upp för att fixa mackor men givetvis var brödet mögligt och smöret slut och osten äcklig och som grädde på moset var även mjölken slut. Gissa vem som grinade som ett litet barn efter den upptäckten?!! Idag värker hela kroppen men huvudet känns värst. Ska till min läkare idag och se till att byta ut mina mediciner för jag orkar inte fortsätta må så som jag gjort sista tiden. Inte en dag till nu har jag fått nog! Har inte mycket ork och det lilla jag orkar ta tag i blir bara fel och det gör mig ännu tröttare och ännu mer less och framförallt besviken på migsjälv. Behöver nån som röjer bort skiten här hemma orkar inte ta tag i något själv i nuläget och dammet gör mig sjuk, nyser konstant och både näsa och ögon rinner. Drygt minst sagt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0